Nadat uw bestelling is verzonden, wordt deze in het geval van standaardlevering binnen enkele werkdagen bij u afgeleverd.
- Elke bestelling die op een weekdag (van maandag tot en met vrijdag) na 14.00 uur wordt geplaatst, moet de volgende werkdag worden verzonden.
- Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u van ons een bevestigingsmail.
- Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u nog een e-mail van ons ter bevestiging.
- Levering de volgende dag gegarandeerd vóór 14.00 uur op de volgende werkdag, met een drempel om 11.00 uur. Exclusief zaterdag. Levertijden zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van de verzend- en verzendprovider.
- Trackingreferenties worden kort na het plaatsen van de bestelling via e-mail/sms verstrekt als onderdeel van onze diensten van TOPBRANDS2GO.
- Indien voor de bezorging van een bestelling uw handtekening nodig is en er niemand aanwezig is om uw bestelling in ontvangst te nemen op het genoemde afleveradres, kan deze worden achtergelaten bij een buurman die in uw plaats voor de bestelling kan tekenen. Als u niet wilt dat uw buurman uw bestelling ontvangt, kunt u dit bij het plaatsen van de bestelling aan ons doorgeven, dan geven wij dit door aan de koerier.
- Op zondag vinden er geen leveringen plaats, daarom worden de bestellingen die op zaterdag na 14.00 uur geplaatst worden na het weekend verzonden.
- Als uw bestelling nog niet is verzonden en u besluit deze te wijzigen, kunt u contact met ons opnemen op (0031 624 7869 70) of ons een e-mail sturen via ons e-mailadres: mail to sales@topbrands2go.nl. We bieden geen garantie dat u een wijziging aan de bestelling kunt aanbrengen voordat deze wordt verzonden. We raden u echter ten zeerste aan om ons te bellen voor vragen die onmiddellijk moeten worden beantwoord.
- Als u een promotiebestelling plaatst zonder een promotie, voucher of korting, komt u niet in aanmerking voor een prijswijziging, behalve als u contact met ons opneemt voordat de bestelling wordt verzonden. TOPBRANDS2GO mag een prijswijziging binnen maximaal 30 dagen doorvoeren, maar is hiertoe niet verplicht. Eventuele prijswijzigingen worden 30 dagen na de besteldatum niet doorgevoerd.
Het doel van TOPBRANDS2GO is om alle bestellingen binnen 1 werkdag te verzenden. Dit is echter geen garantie, en tijdens de spits kan er af en toe enige vertraging optreden.
Neem contact met ons op in de volgende situaties: -
Als u onlangs een bestelling bij ons heeft geplaatst en gekozen heeft voor standaardlevering. Wij verzoeken u ons 10 dagen de tijd te geven voordat u contact met ons opneemt. Dit is om er zeker van te zijn dat de koerier voldoende tijd heeft om uw pakket af te leveren.
Voor algemene vragen over onze producten kunt u onze FAQ raadplegen om te zien of uw vraag al beantwoord is. Onze reactie op e-mails is snel, dus aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Verzendingen die alleen een handtekening nodig hebben, zijn niet volledig traceerbaar en zullen daarom alleen een wijziging weergeven als er al een bezorgpoging is gedaan, het pakket wordt teruggestuurd naar de afzender of als er douaneproblemen zijn (dit geldt alleen in geval van export ).
Leveringen waarvoor geen handtekening nodig is om te kunnen worden gevolgd, kunnen tijdens het hele transport volledig worden gevolgd. Ze hebben misschien geen handtekening nodig; er kan echter wel een leveringsbevestiging worden gemaakt. Bijgehouden services die een handtekening nodig hebben, zijn beide volledig traceerbaar en moeten worden ondertekend wanneer ze worden ontvangen.
Annuleringsrecht : -
We kunnen een verzoek om een bestelling te annuleren voordat deze wordt verzonden niet garanderen. Onder dergelijke omstandigheden is het uw verantwoordelijkheid om de bestelling veilig te retourneren in ruil voor een terugbetaling of vervanging, zoals onder het Herroepingsrecht.
Voor meer informatie over ons herroepingsrecht klikt u op ons Retourbeleid.
Niet-bezorgbare adressen / retourzendingen : -
TOPBRANDS2GO aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor eventuele afwijkingen die u maakt met betrekking tot het verzendadres. Als het afleveradres van een bestelling ongeldig of onbestelbaar is, wordt er geen restitutie verleend totdat de bestelling naar ons is teruggestuurd. Indien de bestelling TOPBRANDS2GO retour wordt gestuurd, zullen wij deze na ontvangst op uw verzoek opnieuw versturen.
- Hierop kan een toeslag voor de aanvullende verzendkosten van toepassing zijn.
- Aan de andere kant wordt een terugbetaling uitgevoerd voor de goederen die naar ons terugkeren, exclusief de verzendkosten die we hebben gemaakt om de bestelling te verzenden.
- Dit geldt voor alle gebruikte bezorgdiensten.
Het is de verantwoordelijkheid van de klant om een adres op te geven dat beschikbaar is voor levering. De meeste bestellingen worden verzonden met behulp van een bezorgservice waarvoor een handtekening vereist is. De klant is er verantwoordelijk voor dat er iemand beschikbaar is om voor het pakket te tekenen. De klant krijgt een melding als de koerier een poging heeft gedaan om jouw bestelling af te leveren; Er wordt een kaart achtergelaten met instructies voor het organiseren van een nieuwe bezorging of het ophalen van het pakket bij het regionale bezorgkantoor. Indien de klant het pakket niet in ontvangst kan nemen of twee bezorgpogingen zijn mislukt, moet het pakket naar ons worden teruggestuurd. Wij verzoeken u om maximaal 14 werkdagen de tijd te geven om niet-bezorgde bestellingen bij ons terug te laten komen. We zullen de bestelling opnieuw verzenden als we deze ontvangen, volgens uw verzoek;
- Er kan een toeslag voor de extra verzendkosten van toepassing zijn.
- Aan de andere kant wordt door ons een terugbetaling vrijgegeven voor de geretourneerde goederen.
- Bij deze terugbetaling zijn de verzendkosten van TOPBRANDS2GO voor het verzenden van de bestelling niet inbegrepen.
TOPBRANDS2GO zou erin kunnen slagen een pakket op een veilige plaats van de afleverlocatie achter te laten, zoals gevraagd door de klant. Dit is voor risico van de klant en TOPBRANDS2GO aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor eventuele schade of diefstal van het pakket na aflevering van de bestelling op een veilige plaats.
- TOPBRANDS2GO aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor het verifiëren of de producten in enig land behalve Nederland niet zijn toegestaan of verboden.
- Klanten worden verzocht hun regionale douaneregels en -voorschriften te controleren voordat ze een bestelling plaatsen.
- Als de bestelling beschadigd raakt of kwijtraakt als gevolg van een douaneonderzoek naar het opgegeven land van levering, is TOPBRANDS2GO niet verantwoordelijk voor eventuele schade en wordt er geen restitutie verleend.
Een aantal geselecteerde producten komen in aanmerking voor gratis verzending waarbij geen minimale besteding vereist is, dit staat vermeld op de productpagina. Het kan in de beschrijving of rond de productfoto staan. Alle bestellingen van meer dan $ 199,95 komen in aanmerking voor gratis standaardlevering internationaal. Klik hier
TOPBRANDS2GO biedt ook gratis bezorging voor alle binnenlandse bestellingen boven € 49,95.